Versenyeredmények
Az első forduló után harmincegy tanulónk jutott be a Lotz János szövegértési és helyesírási verseny megyei fordulójába. Vadon Szilárd (4.a) 2., Máray Filoména (8.b) 4. helyezést ért el és mindketten bejutottak az országos döntőbe. Felkészítő tanáraik: Fodor Lászlóné és Willinger Ágnes. Nagy Ildikó (8.b) 6. lett; egy pont hiányzott a döntőbe jutáshoz.
Nagy büszkeségünkre iskolánk két diákja – Kmetz Zsófia 8c és Paulik Domonkos 8b – bejutott a London Bridge Országos Angol Nyelvi Verseny megyei fordulójába. Felkészítő tanáraik Oravecz Zoltánné Tóth Katalin és Máray Rita tanárnők.
Farsang a hetedikesek szervezésében
Február 11-én rendeztük meg iskolánkban a felsősök farsangját, ahol a büfében a hetedikes szülők által készített finomságokat lehetett kóstolgatni, hiszen hagyományainkhoz híven a farsangot a hetedikesek szervezték. A változatos jelmezek közül a zsűri tetszését a dédmamák idejét megelevenítő sparhelt, a fordított család, valamint a kártyalapok vívták ki, de volt őzike, királylány, bohóc, pezsgősüveg és megannyi ötletes jelmez. Nagy tetszést arattak a táncbemutatók is.
A tombolán a szokásos nyereményeken túl könyv- és írószerutalványok, sportfelszerelés, csoportos belépők a Laser Cornerbe, és természetesen a fődíj, a nélkülözhetetlen torta is gazdára talált. A tombolahúzás után következett a diszkó, ahol mindenki kedvére táncolhatott kedvenc zenéire.
Köszönjük a gyerekek és a szülők, valamint a zenét szolgáltató nyolcadikos fiúk munkáját, akárcsak az Andrész cukrászda, a La Veneta olasz cukrászda, a Nagy utcai papírbolt, a Kisgombos könyvesbolt, a Puma Outlet Hungary és Szalai Csaba szülő ajándékait, melyekkel támogatták rendezvényünket.
Christopher vívódásai
Az 5.a és 5.b osztályok február 3-án nézték meg A kutya különös esete az éjszakában című darabot a Budaörsi Latinovits Színház előadásában. A Mark Haddon angol író díjnyertes regényéből készített színpadi adaptációban a főhős, Christopher meséli el a történetet, így vele együtt élhetjük át, milyen autizmusspektrum-zavarral (autism spectrum disorder, ASD – a szerk.) élni, különbözni az átlagostól, kívülállónak lenni, és milyen másszemszögből látni a világot. A megszokott színházi előadásrend megváltozott: a nézőtér is a színpad részévé vált, így közelről élhettük át a főhős vívódásait, dühét vagy zavartságát. A színház szervezésében két nappal az előadás előtt drámapedagógiai foglalkozáson megismerték a diákok a főhős, érzelmi motivációit, így könnyebben átélhették Christopher konfliktushelyzeteit.